לפני שהבנו את הטרנד הנוכחי, הוא הופך ללא רלוונטי

מתוך כנס השיווק 2010

 
מבין אמצעי המדיה הרבים והמגוונים, האינטרנט הוא הכוכב הנוכחי וללא ספק המשמעותי ביותר
"הצרכן המודרני הוא מחולל השינוי האמיתי בתקופתנו. אנו חיים בתקופה דינאמית מאין כמוה, כאשר השינויים רבים ותכופים ובטרם אנו מספיקים להבין את הטרנד הנוכחי, אנו מגלים כי למעשה אין הוא ממש רלוונטי עוד ובוודאי שאינו עכשווי". כך אמר אבי זיתן, מומחה ייעוץ שיווקי אסטרטגי וחבר הנהלת איגוד השיווק, בכנס השיווק.
 
"מבין אמצעי המדיה הרבים והמגוונים, האינטרנט הוא הכוכב הנוכחי וללא ספק המשמעותי ביותר. אלא שגם האינטרנט, שהתרגלנו לראות בו ולהשתמש בו כמדיה, מתגלה כמשהו אחר לגמרי: גדול יותר, מפתיע יותר, עוצמתי יותר, מלא
הזדמנויות שאת רובן, כנראה שאיננו מבינים עדיין לעומק ", מסר.
 
לדבריו, מדובר בפלטפורמה שלמה המתפתחת בתוך עצמה וכלפי חוץ. "בתוך עצמה- באמצעות פורמטים, שהאחרון והפופולארי שבהם הוא הרשתות החברתיות, כמובן. כלפי חוץ - באמצעים הנוספים לצריכת מדיום זה, שהאחרון והמתפתח ביותר הנו האינטרנט הנייד, על שלל גווניו".
 
בדברי הפתיחה לכנס אמר זיתן: "בכנס השנה ננסה להבין האם יש צרכן שונה? האם יש צרכנים שונים? האם מושג הסגמנטציה, הלא הוא הפילוח, אותו אנו מכירים ומשתדלים לעבוד על פיו, רלוונטי עדיין? ואם כן, האם הוא רלוונטי במתכונתו הנוכחית או שמא גם הוא צריך להתעדכן ולזכות בחשיבה מחודשת, אשר תוביל אותנו לדרכי עבודה חדשים ומעודכנים יותר".
14 April 2013