לראשונה בישראל, חברת השמה המתמחה בעולמות השיווק!

החברה החדשה נולדה משיתוף פעולה של קודקס, חברת ההשמה המובילה בישראל בענף המשפט ואבי זיתן, מומחה לשיווק המייעץ לגופים רבים במשק ומי ששימש בתפקידי שיווק בכירים בהם – סמנכ"ל השיווק של סמסונג ומנהל התקשורת השיווקית בסלקום.

 
חזון החברה החדשה הוא להוות את מדורת השבט של כל משרות השיווק בישראל. 
 
קודקס שיווק מובילה מתודולוגיה ייחודית ומנצחת המבוססת על הבנה מעמיקה של צרכי החברות בתקופה המאתגרת בה ניצב המשק. החברה מציעה שיטה לאיתור, מיון ובחירה קפדנית ומדויקת של מועמדים איכותיים ושמה דגש על מצוינות בעולמות השיווק. 
 
החברה החדשה, משלבת ייעוץ אישי מאת יועצי השמה מומחים, עם שירותי תוכן חדשניים מסוגם ומציעה מרכז מידע מקיף בתחום הקריירה בענף השיווק. 
 
קודקס שיווק השקיעה מאות אלפי שקלים בפיתוח מערכת טכנולוגית מהמתקדמות בעולם לאיתור מדויק של מועמדים מתאימים בענף; ייסדה שיטות עבודה חדשניות ופועלת לגיוס מועמדים דיסקרטיים ברשתות החברתיות. 
 
כבר בחודשי הפעילות הראשונים בנתה החברה מאגר אדיר של מועמדים איכותיים ודיסקרטיים, שמיהרו להצטרף למיזם החדש. 
 
אלינור מור-סיטבון, מנכ"ל קודקס שיווק:
 
"הפעילות שלנו בתחום השיווק מושתתת על שילוב שהוכח כמנצח – ליווי אישי של צוות יועצי השמה מומחים, בשילוב מערכת טכנולוגית מהמתקדמות בעולם בתחום ההשמה.
 
ההיכרות האישית של צוות המומחים עם כל אחד מהמועמדים והמעסיקים לכל אורך התהליך, תוך למידת ה-DNA הייחודי של כל חברה – מבטיחים השמות איכותיות, מדויקות וארוכות טווח.
 
עולמות התוכן והשירותים המשלימים שיצרנו עבור ענף השיווק, עתידים להפוך את עולם ההשמה בשיווק, לממוסד, מדויק ומבוסס על מומחיות אופקית ורוחבית". 
 
אבי זיתן:
"לאחר מספר שנים בהן אני משמש יועץ שיווק ואסטרטגיה של חברות מובילות בישראל, הבנתי את הצורך בהקמה של גוף ייעודי המבין לעומק הן את צרכי המעסיקים והן את צרכי המועמדים.
 
כמו בכל שוק משוכלל, בסופו של יום קם ארגון שחורט על דגלו התמחות מקצועיות ושירות ברמה הגבוהה ביותר – לשני הקהלים, במטרה מוצהרת להוות את הבית הבלעדי של אנשי השיווק בישראל".
10 April 2013