סודות המינימליזם

מטרת ההרצאה:                                                                                                        

לבחון כיצד מינימליזם מתקשר ורלבנטי לעולם השיווק והאם עקרונות המינימליזם יכולים לסייע לנו כמשווקים לזקק, למקד ולדייק את האסטרטגיה השיווקית ויישומה.

 

נושאי ההרצאה:

  • מינימליזם- הגדרה, ההשראה - רטוריקה ספרטנית (לקוניה) והמחשות למינימליזם כפתרון לריבוי מסרים בעולם השיווקי של היום.
  • יישום- דרכים ליישום עקרונות המינימליזם הלכה למעשה בעולם השיווק, כל זאת בליווי דוגמאות עדכניות ו-case studies רלבנטיים מהארץ ומהעולם.
  • סיכום - סיכום וחזרה על הדגשים והכלים המרכזיים, בדגש על קונקרטיזציה ומעבר מהיר ליישום.

 

14 April 2013