סודות המינימליזם
מטרת ההרצאה:
לבחון כיצד מינימליזם מתקשר ורלבנטי לעולם השיווק והאם עקרונות המינימליזם יכולים לסייע לנו כמשווקים לזקק, למקד ולדייק את האסטרטגיה השיווקית ויישומה.
נושאי ההרצאה:
- מינימליזם- הגדרה, ההשראה - רטוריקה ספרטנית (לקוניה) והמחשות למינימליזם כפתרון לריבוי מסרים בעולם השיווקי של היום.
- יישום- דרכים ליישום עקרונות המינימליזם הלכה למעשה בעולם השיווק, כל זאת בליווי דוגמאות עדכניות ו-case studies רלבנטיים מהארץ ומהעולם.
- סיכום - סיכום וחזרה על הדגשים והכלים המרכזיים, בדגש על קונקרטיזציה ומעבר מהיר ליישום.
14 April 2013