תספורת לקנדי קראש: כיצד עסקים קטנים יכולים לעוף קדימה עם קצת מעוף ויצירתיות

בארגונים הגדולים יש מחלקות שיווק, מנהלי שיווק וכלי שיווק מתקדמים. אבל מה קורה עם העסקים הקטנים? פעולות השיווק שעובדות בשביל ארגונים גדולים עושות עבודה מצויינת גם בשביל העסק הקטן. 

 

פורסם בכלכליסט 30.9.2014

 

 

30 בOctober 2014
()תגובות

סקר: בענף הפרסום עובדים 12 שעות ביום - ומשתכרים 14,700 שקל בממוצע

אז כמה באמת מרוויחים אנשי השיווק, הדיגיטל, הפרסום והיח"צ? סקר השכר של קודקס

 

אבי זיתן מתוך כתבתו של נתי טוקר , דה מרקר 15.07.14

17 בJuly 2014
()תגובות

השיווק ירד למקלט: איפה מוביל השוק המשוגע שיעשה פעולה נוגעת ללב?

על רקע מבצע 'צוק איתן' אבי זיתן שואל, למה פרט לבנק הפועלים שדחה את תשלומי המשכנתא, נשמע קול דממה ממחלקות השיווק של החברות הגדולות

 

פורסם באתר אייס בתאריך 13.07.14

14 בJuly 2014
()תגובות

צאו מהסרט של דון דרייפר: 5 מיתוסים על דמותו של איש הפרסום הישראלי

עם כל הכבוד ל-Mad Man איש הפרסום הישראלי לא מעשן בחדר אלא בכניסה לבניין, לרוב ליד אדנית נבולה. אבי זיתן על הפער בין המיתוס לאמת

 

פורסם באתר אייס 03.07.14

14 בJuly 2014
()תגובות

חגיגה של מיתוג אישי: שחקני הכדורגל הם מקצועני התדמית הגדולים בעולם

כשרונאלדו עובד קשה, דמיינו שק של 80 מיליון ד' הכנסות שמתרוצצות על המגרש. 
כבד,לא? אבי זיתן על מונדיאל, כדורגל, מיתוג וכסף, הרבה כסף...

 

פורסם באתר אייס בתאריך 26.06.14

26 בJune 2014
()תגובות

ACHTUNG BABY? אחרי yad 2 למה אקסל שפרינגר כל כך מעוניינת בזאפ?

איפה אתם גרים ומה אתם מחפשים? הנכס המעניין ביותר של yad2 וזאפ הוא הצרכן הישראלי. המידע עליו הוא מכרה נהדר לייצור הזדמנויות שיווקיות

 

פורסם באתר אייס בתאריך 10.06.14

10 בJune 2014
()תגובות

לשמור על הסביבה זה הישראלי החדש: מהפכת המיחזור בישראל ב-3 צעדים

מהפכת מיחזור בישראל: איך הפכנו להיות מדינה ממחזרת? ואיך סיפור המיחזור שלנו הצליח להשפיע מהילדים ועד להורים

 

פורסם באתר אייס ב- 14.05.14

15 בMay 2014
()תגובות

משוק לשיק: החלבה, הגבינה, הקפה והירקות כמוצרי פרימיום

בעוד שמותגי-על מבקשים לרדת אל העם, מסתמנת תופעה הפוכה של מותגי שוק אסליים שממצבים את עצמם כמותגי בוטיק ומכוונים למגרש של הגדולים

 

אבי זיתן עם טיפים להצלחת מוצר בזכות הפשטות

מתוך כתבתה של אפרת אהרוני באתר גלובס ב-14.04.14

25 בApril 2014
()תגובות

מי רוצה לצפות בתוכנית אירוח בשירותים?

המפרסמים של "לילי לח" לוקחים אותנו למקום אינטימי, וחושפים עובדות שלא בטוח שאנחנו רוצים להיחשף אליהן על הרגלי הניקיון של מתארחים ב"תוכנית אירוח". שבירת הטאבו באופן נועז וקליל מסירה מחסומים וסטיגמות. אבל האם יש לישראלים מספיק הומור עצמי כדי שהקמפיין יצליח?

 

פורסם באתר איגוד השיווק הישראלי ב- 24.04.14

25 בApril 2014
()תגובות

חוגלה קימברלי מכשירה את השרץ

החברה הצליחה לעורר את המודעות לנושא של בריחת שתן - כעת נותר להמשיך את חינוך השוק ולתחזק את המודעות

 

פורסם באתר דה מרקר ב- 16.12.13

04 בJanuary 2014
()תגובות

לא עוד קומוניקטים: קווים לדמותו של היחצ"ן הדיגיטלי

תמו ימי הקשר האישי עם העיתונאי. כיום מדובר ביחצ" ן עם נגישות לאפליקציות מתקדמות, כזה שמסוגל להביא לאירוע אנשים מגניבים מהמילייה שלו
 

פורסם באתר אייס ב-04.11.13

03 בDecember 2013
()תגובות

עולם עם חוקים משלו: השיווק הדיגיטלי לא יכול להעתיק מה-offline

מותגים שלא יתאימו עצמם למציאות הדיגיטלית יאבדו את כוחם ויכחדו. 40% מאנשי השיווק הבכירים הודו שאין להם את האנשים הנכונים בתחום הדיגיטל

 

פורסם באתר אייס ב-18.11.13

18 בNovember 2013
()תגובות

קטן זה הגדול החדש

רשת AM:PM במהלך שיווקי חדש- מוצרים קטנים. למה דווקא עכשיו? מי קהל המטרה? ולמה דווקא קטן?  האם מנוע עסקי חדש או גימיק שיווקי?

 

פורסם  באתר דה מרקר ב-10.10.13 

04 בNovember 2013
()תגובות

שינויים בשוק מוצרי הצריכה

מה הם הגורמים לשינוי בשוק זה וכיצד רשתות חברתיות קשורות לנושא? מה יוצא לנו הצרכנים משינוי זה?

 

פורסם באתר Allmarketing ב-11.09.13

30 בSeptember 2013
()תגובות

טבליות מדיח, אסטרטגיה וריאליטי

מה היתה תגובתה האסטרטגית של פיניש, מובילת השוק בקטגורית הטבליות למדיח להכרזתה של פרוקטר אנד גמבל על כניסה לשוק עם המותג פיירי? באלו כלים שיווקיים השתמשה?

 

פורסם באתר איגוד השיווק הישראלי ב-1.9.2013 

01 בSeptember 2013
()תגובות

מנה חמה, טלפון סלולארי וקונסלת משחקים, מה הקשר?

כיצד מתמודדים עם שינוי המגמות בשוק משחקי המחשב ונותנים מענה שיווקי אסטרטגי?

 

פורסם באתר דה מרקר ב-20.07.13

20 בJuly 2013
()תגובות

איזה מחשב נלבש היום?

המסך קטן יותר, המקלדת נעלמה לטובת מסך המגע והכל יותר מעוצב - המשווק צריך להפנים זאת

 

פורסם באתר דה מרקר ב-26.6.13

30 בJune 2013
()תגובות

סוף חגיגות השכר בענף השיווק: שחיקה של 35% בשכר הבכירים

עד לפני כשנה, השכר החודשי המקובל לסמנכ"לי שיווק בישראל הגיע ל-30-35 אלף שקל 
בשל הצמצום בהוצאות השיווק והפרסום, השנה ירד השכר ל-19-24 אלף שקל
 
פורסם באתר דה מרקר ב-16.6.13
17 בJune 2013
()תגובות

קוקה קולה עושה שמות

החברה יצרה מהלך ששם את הצרכנים במרכז, מתייחס אל כל אחד מאיתנו כאל אינדווידואל ומספק את הצורך שלנו להרגיש חשובים, באמצעות מה שמגדיר אותנו - השם שלנו

 

פורסם באתר דה מרקר ב- 24.5.2013

26 בMay 2013
()תגובות

בשבחי המינימליזם

בעידן בו הצרכנים חשופים לכל כך הרבה קמפיינים ומסרים, הדבר שהם באמת צמאים לו הוא מינימליזם. שני קמפיינים חדשים השתמשו בתובנה הזו והשתמשו במסר מינימליסטי שיצר אותנטיות שיווקית אפקטיבית ורלוונטית

 

פורסם באתר איגוד השיווק הישראלי ב- 19.5.2013 

 
19 בMay 2013
()תגובות

מערכת יחסים של צד אחד

רציתי להכיר לך אותנו, היושבים שם בעשירונים בקומה מתחתיך. אנחנו חיים בשנת 2013 במרתפי האינטרנט והרשתות החברתית, ציבור שזקוק לשתף ולקבל "לייק". אמנם לא כולנו מבינים גדולים במספרים אבל נראה שאנו מבינים די מומחים במערכות יחסים של העידן החדש

30 בApril 2013
()תגובות

ייעוץ שיווקי לעסקים

ייעוץ שיווקי לעסקים בא לתת מענה לכל תחום השיווק ומכירות של העסק , כאשר הוא משלב בתוכו את כל המעורבים ואת כל התחומים של הארגון.

 

מאת: אבי זיתן

25 בApril 2013
()תגובות

למי אנחנו משווקים?

על מנת להגדיר את קהל היעד, עלינו להתייחס למספר פרמטרים. ככל שנהיה ממוקדים בפילוח קהל המטרה שלנו, כך נצליח יותר בפעילות השיווקית שלנו. ככל שקהל המטרה רחב יותר, קשה יותר להתמקד בפנייה אל הלקוחות הפוטנציאלים.

25 בApril 2013
()תגובות

עוברים למינימליזם בשיווק, איך עושים את זה?

חמשת העקרונות המובילים של גישת המינימליזם מאת אבי זיתן

25 בApril 2013
()תגובות

המגמות הצרכניות לשנת 2012

שנת 2012 תהיה שנת מפנה במפת המותגים בארץ ובעולם. מקצת מהמותגים שאנחנו מכירים יכחדו, חלקם יתעצמו ויתרחבו...וחלקם ישארו ללא כל שינוי. אף אחד מאיתנו לא יכול לדעת בוודאות  מה צופן העתיד, אבל, דבר אחד בטוח - בשנת 2012 עומדות בפני המותגים והחברות מגוון הזדמנויות לספק את הצרכים החדשים של הצרכן.

25 בApril 2013
()תגובות

הצרכן הישראלי של 2012

הצרכן הישראלי של 2012 הוא צרכן חברתי ודיגיטלי, ככזה הוא מחפש בודק ומשווה בין מחירים והצעות הרבה יותר מבעבר ובסופו של דבר, הוא בוחר בעלות המשתלמת ביותר בעיניו. 

25 בApril 2013
()תגובות

איך ריצה הפכה מטרנד לאורח חיים בישראל ומה עזר למהפכה?

ענף הריצה גדל בישראל בקצב של כ-20% בשנה; מה הביא לחיזוק המגמה? למה רבים נמשכים לתחום? ואיך זה מקפיץ את הפעילות בשוק מותגי הספורט

 

פורסם באתר אייס ב- 18.04.13

 
18 בApril 2013
()תגובות

פרדוקס השיווק הדיגיטלי

מה השלב הבא בשיווק במדיה חברתית - זו היתה השאלה שהדהדה בכנס "שיווק דיגיטלי פורץ דרך"

 

תובנות מכנס השיווק הדיגיטלי - 01.11.10

15 בApril 2013
()תגובות

בעידן הדיגיטלי של היום, יותר מתמיד, הכוח עבר ללקוח

בעידן הדיגיטלי של היום, יותר מתמיד, הכוח עבר ללקוח

 

פורסם  באתר איגוד השיווק הישראלי בשיתוף עם דה מרקר ב-23.01.11

15 בApril 2013
()תגובות

היכונו לפלישת הסמארטפונים

מה יכולים אנשי השיווק לעשות בבואם לגבש אסטרטגייה שיווקית כדי לנצל את כניסתם של הטלפונים החכמים לחיינו?

 

פורסם באתר גלובס ב-28.12.10

15 בApril 2013
()תגובות

הקפה כמעורר מכירות

מתוך הבנת האהבה הישראלית לקפה, yellow מציעה קפה איכותי באווירה של מסעדה. בדרך זו היא מקווה להוביל את חנויות הנוחות

 

פורסם באתר גלובס ב-12.10.10

 
15 בApril 2013
()תגובות

העידן הדיגיטלי של לאומי

בבנק לאומי הבינו את היתרון שטמון בזירה הדיגיטלית ומציעים שם מגוון שירותים. הדיווידנד על כך מתבטא גם בשביעות רצון של הלקוחות

 

פורסם באתר גלובס ב-06.2.10

 
15 בApril 2013
()תגובות

הבריאות היא לכולם

אוסף סלבריטאים כפרזנטורים וההבטחה לאיכות חיים מסייעים לעדן טבע מרקט להתקדם אל המגרש של הסופרים הגדולים

 

פורסם באתר גלובס ב-24.11.10

15 בApril 2013
()תגובות

מהפכת החלב

כיצד נפטרה טרה מדימוי המחלבה המיושנת והפכה למתחרה בולטת בתנובה ושטראוס?

 

פורסם  באתר גלובס ב-06.2.11

14 בApril 2013
()תגובות

כוחה של נוסטלגיה

המותג עלית התעורר מתרדמה שיווקית של שנים, בעזרת כינוי בניחוח רטרו וקמפיין חדשני

 

פורסם באתר גלובס ב-21.02.11

14 בApril 2013
()תגובות

מקדונלדס הופכת זבל לבריאות

המגמה הבריאותית גרמה למקדולנד'ס להתחיל לספור קלוריות ולהשיק שינוי תדמיתי כולל

 

פורסם באתר גלובס ב-08.3.11 

14 בApril 2013
()תגובות

המבורגר, צ'יפס, סלט

האם מרגע שהסלט הירוק הוצב בחזית, הצ'יפס במקדונלד'ס הפך בריא? לא בטוח - אך לפי המכירות הציבור השתכנע

 

פורסם באתר גלובס  ב-16.7.08

14 בApril 2013
()תגובות

לפני שהבנו את הטרנד הנוכחי, הוא הופך ללא רלוונטי

מבין אמצעי המדיה הרבים והמגוונים, האינטרנט הוא הכוכב הנוכחי וללא ספק המשמעותי ביותר

 

מתוך כנס השיווק 2010

14 בApril 2013
()תגובות

מהי חשיבותה של חדשנות מוצרית?

שאלה: עד כמה חדשנות מוצרית משמעותית לארגון או לעסק שרוצה להצליח?

 

פורסם באתר איגוד השיווק הישראלי  ב-21.10.09

14 בApril 2013
()תגובות

החוש השישי של מסטיק five

WRIGLEY יצרה מותג מסטיקים חדש בעל אישיות שונה לחלוטין משל המותג הקיים אורביט

 

פורסם  באתר גלובס ב-03.08.10

14 בApril 2013
()תגובות

תנו למספרים לסדר לכם את החיים

בפיס רצו לבנות ללוטו סיפור מותג חדש, ולכן האסטרטגיה החדשה עוסקת ברגע הזכייה

 

פורסם באתר גלובס ב-18.10.10

14 בApril 2013
()תגובות

שובו של עידן הספר

סטימצקי מתמודדת עם מעבר עולם הספרים לרשת ע"י סינרגיה בין העולם הפיזי לווירטואל

 

פורסם באתר גלובס ב-06.4.11

14 בApril 2013
()תגובות

משתטחים על הבייגלה

דרך מוצר חדש, עם עיצוב שונה ומכירה של אריזה ב-eBay העירה אסם את שוק הבייגלה

 

פורסם באתר גלובס ב-02.5.11

14 בApril 2013
()תגובות

שיווק בריא במדיה החברתית-הסיפור של קופ"ח כללית

אבי זיתן, יועץ שיווק ואסטרטגיה של הכללית וחבר הנהלת איגוד השיווק הישראלי, מסביר את הכוח של הכללית ובכלל

 

פורסם באתר אייס ב-08.5.11

14 בApril 2013
()תגובות

מי סקפטי?

קמפיין הסקפטיים לטיפול בהתקרחות הצליח לאחר שהתבסס דווקא על החסם המרכזי סביב התופעה

 

פורסם באתר גלובס ב-14.6.11

 
14 בApril 2013
()תגובות

מכונית אינטילגנטית

על המהלך התדמיתי המוצלח - "המוח" של מרצדס

 

פורסם  באתר אייס ב-22.6.11

14 בApril 2013
()תגובות

על תופעת הקופונים - ואיך העסק יכול להרוויח מכך

תופעת הקופונים מתפשטת כמו אש בשדה קוצים. יועץ השיווק והאסטרטגיה אבי זיתן מסביר למה אנחנו אוהבים את זה, ואיך בית העסק יכול להרוויח מכך

 

פורסם באתר אייס ב-03.8.11

14 בApril 2013
()תגובות

לא התפשרו על הקמפיין

כשאנו חושבים על חיינו ועל הבחירות שעשינו ועתידים לעשות, אף אחד מאיתנו לא רוצה להתפשר... המין האנושי שואף להשגת היעדים שהציב לעצמו באופן מושלם

 

פורסם באתר גלובס ב-28.8.11

14 בApril 2013
()תגובות

הוט - הנוסטלגיה חוזרת לחיינו

החופש הגדול כבר נגמר. במבט לאחור לאחור צלחנו אותו בקושי רב, עם הרבה פעילויות לקטנטנים, אבל גם המון שעות צפייה בטלויזיה.

14 בApril 2013
()תגובות

הארנק הוירטואלי החדש

דמיינו לכם עולם שבו אתם יכולים לצאת מהבית עם המכשיר הסלולרי בלבד. למשל, במקום להיסחב עם ארנק לחוף הים, תוכלו לקחת עימכם רק את הנייד ובעזרתו לרכוש כל מה שתרצו...

14 בApril 2013
()תגובות

מפסיקים לממן את שוקה

כבר שנים שכולנו שעולם סוכני ביטוח שהיה משמעותי ודומיננטי בעבר הולך ונכחד... במיוחד בשני העשורים האחרונים עם כניסתן והתחזקותן של חברות הביטוח הישיר לשוק הישראלי.

 

פורסם  באתר איגוד השיווק הישראלי ב-13.11.11

 
14 בApril 2013
()תגובות

גם בישראל מתחילים להבין שהכוח בידי הצרכן

אין ספק שהפייסבוק אמר כבר מזמן את דברו. כולנו משתפים מתעדכנים ומעדכנים על חיינו האישיים, על חיי האנשים הקרובים אלינו וגם אלו שפחות. איך זה משפיע עלינו כצרכנים? האם החברות יודעות לנצל את הפלטפורמה הזאת?

 

פורסם באתר איגוד השיווק הישראלי ב18.12.12

14 בApril 2013
()תגובות

קלינקס מתחברת למצוננים בפייסבוק

חברת קלינקס, חיפשה דרכים יצירתיות לגעת בצרכן בפלטפורמות "בועטות" ורלוונטיות וגיבשה מהלך שיווקי מעניין כשגילתה שאנשים רבים מעדכנים את חבריהם על מצבם הבריאותי בפייסבוק. המצוננים קיבלו חבילה אישית של טישו ושוקולד הביתה - ויצרו באזז.

 

פורסם באתר איגוד השיווק הישראלי ב-29.12.11

14 בApril 2013
()תגובות

אנשי השיווק מבולבלים ולכן הצרכן מבולבל

מני אברהם, מנכ"ל יפעת מידע תקשורתי, הציע למנהלי השיווק: "אם אתם רוצים להכיר את הצרכן החדש, לכו לרשת ותבדקו מה הוא באמת חושב עליכם"

 

מתוך כנס 'עוברים למינימליזם בשיווק' איגוד השיווק הישראלי ב-16.1.14

 
14 בApril 2013
()תגובות

המבורגר בגישה מינימליסטית

הבידול העיקרי של מוזס בא לידי ביטוי בין השאר באסטרטגיית הפרסום שהעבירה מסר פשוט, ממוקד ומזוקק - "מטבח אמריקאי עדכני". המסר הועבר בדרכים יצירתיות שכללו שימוש בלוגו הייחודי של הרשת.

 

פורסם באתר איגוד השיווק הישראלי ב-22.2.12

10 בApril 2013
()תגובות

האוקיינוס הכחול של LAKA

רשת LAKA, הוקמה לפני כ-3 שנים, במטרה לתת מענה לצורך והרצון למראה מטופח ואופנתי, במקביל למחסור בזמן של העידן הנוכחי. המוצר שאותו העניקה הרשת הינו מוצר ייחודי בארץ "מניקור/ פדיקור אקספרס"- מניקור או פדיקור ברבע שעה בלבד, ללא צורך בקביעת תור מראש.

10 בApril 2013
()תגובות

חווית הקפה של נספרסו

חברת נספרסו הינה מהמובילות בעולם בתחום מכונות הקפה והקפסולות. לחברה סניפים בכ-40 מדינות ברחבי העולם והיא מעניקה שילוב של קפה איכותי, חווית קנייה וחווית שירות ברמה בינלאומית.

 

פורסם בבלוג תפוז ב-18.04.12

10 בApril 2013
()תגובות

לראשונה בישראל, חברת השמה המתמחה בעולמות השיווק!

חברת קודקס שיווק מובילה מתודולוגיה ייחודית ומנצחת המבוססת על הבנה מעמיקה של צרכי החברות בתקופה המאתגרת בה ניצב המשק. החברה השקיעה מאות אלפי שקלים בפיתוח מערכת טכנולוגית מהמתקדמות בעולם לאיתור מדויק של מועמדים מתאימים בענף השיווק.

10 בApril 2013
()תגובות

חידוש טכנולוגי כיתרון שיווקי

מערכת ההדמיה החדשנית של נגב, המאפשרת לצרכן לראות במו עיניו את שילוב המוצרים בתוך החלל הביתי שלו - מהווה מהפכה. עד כה, הצרכנים יכלו רק לדמיין את החלום של השיפוץ ולקוות שהוא יתגשם כפי שציפו. שירות Negev Vision הפך את החלום של הצרכנים למציאות.

 

פורסם באתר איגוד השיווק הישראלי ב-30.4.12

10 בApril 2013
()תגובות

טכנולוגיה או משפחה - מי ינצח בשוק המים הביתי?

למרות ההמלצה החד משמעית של משרד הבריאות על שתית מי ברז פשוטים, מרבית הישראלים התרגלו לצרוך את המים שלהם ממותגים. קיץ 2012 צפוי להביא איתו מלחמה בין תמי 4 הוותיקה לאלקטרה החדשה על שוק ברי המים המסוננים.

 

פורסם  באתר איגוד השיווק הישראלי ב-25.05.12

10 בApril 2013
()תגובות

רוצים להיות פרקטיים? השתמשו באסטרטגיה !

בעידן הנוכחי בו הצרכן החדש הוא צרכן אינטליגנטי, מבין, חוקר ולפעמים חכם יותר מאיתנו, אסטרטגיה היא כלי הכרחי לניתוח והבנה של ההווה והעתיד בכדי להגיע לתוצאות המצופות.

10 בApril 2013
()תגובות

כמה טוב אתם מכירים את הצרכנים שלכם?

מחקרי אפקטיביות שנעשו בעולם, מצאו שישנם ארבעה גורמים בעידן הנוכחי שמשפיעים על יכולת התגובה של הצרכנים למהלכים אסטרטגים.

10 בApril 2013
()תגובות

למה הצרכן הישראלי לא עובר בנק?

הצרכן הישראלי, שעבר הרבה שינויים בשנים האחרונות, עדיין תופס את תחום הבנקאות כתחום שקשה לבצע בו מעבר. המעבר נתפס בעיני הצרכן כמסורבל ומסובך, למרות שהיום, מרבית הבנקים מבצעים את המעבר עבור הלקוח ומוודאים שהתהליך בוצע בהצלחה, ללא טרטור של הלקוח.

10 בApril 2013
()תגובות

עולם טוב יותר? לא בטוח שזה מתאים לכולם

לא בטוח שקמפיין ה"הפוך על הפוך" של המכונית החשמלית של בטר פלייס משרת אותה כראוי. לצערם של היזמים, היא באמת לא מתאימה לכל אחד - ולא בהכרח מהסיבות הנכונות.

 

פורסם  באתר איגוד השיווק הישראלי ב-31.07.12

10 בApril 2013
()תגובות

המקלחת הצוננת שמחממת את חווית המותג

מי מאיתנו לא חולם על מקלחת קרה של ספרייט ביום מלא לחות וזיעה? לאורך השנים ספרייט משדרת בפעילות השיווקית שלה לצרכן הישראלי ערכים של רעננות - פיזית ומנטלית, והקיץ הרעננות באה לידי ביטוי בפעילות קד"מ יוצאת דופן.

 

פורסם באתר איגוד השיווק הישראלי ב-07.08.12

10 בApril 2013
()תגובות

הסופר מרקט הפרטי שלי

יותר ויותר צרכנים עוברים לעשות קניות אונליין - והמגמה עומדת להתחזק.

 

פורסם באתר איגוד השיווק הישראלי ב-26.08.12

10 בApril 2013
()תגובות

מתרגשים עם טמבור

נוכחנו לדעת שגם מותג ותיק (76 שנה) מצליח להתפתח ולהביא תפיסה חדשנית ושונה. למרות שמדובר באסטרטגיה שננקטה לפני שנים רבות, המותג מצליח לרענן ולפרוט אותה לטקטיקה שונה וחדשנית.

09 בApril 2013
()תגובות

סערה בכוס תה (קר)

אי אפשר להתעלם מהמלחמה על קטגוריית התה הקר - 3.5% בלבד משוק המשקאות - הזועקת משלטי החוצות ברחבי ישראל. מה היא האסטרטגיה של הטעויות של קוקה קולה ומה היו הטעויות שלה? למה מחכה נסטלה, ומה היא מתכננת?
 
פורסם באתר איגוד השיווק הישראלי ב-4.9.12
09 בApril 2013
()תגובות

כל החוכמה (של ההמונים) בשוקולד רומני

בשבוע בלבד, המהלך של חברת Rom הגיע ל- 76% חשיפה בקרב הקהל הרומני, והשתמש במדיה שערכה שווה 300,000 יורו. 20,000 איש השתתפו בדיון על המותג ו - Rom הפך למותג הפופולרי ביותר ברומניה

08 בApril 2013
()תגובות

המוניות מעבירות להילוך סלולרי

כנראה שהאפליקציה של Get Taxi ענתה על צורך של אנשים רבים, שכן היא נמנית על 10 האפליקציות הישראליות המצליחות בעולם עם מאות אלפי הורדות, וחצי שנה לאחר ההשקה היא הפכה לתחנת המוניות הגדולה בישראל

 

פורסם  באתר איגוד השיווק ב-12.9.12

08 בApril 2013
()תגובות

הצרכן משתף את כולם: השתמשו בכלי הזה לשיווק שלכם - זה מהר וזול יותר

יועץ השיווק והאסטרטגיה אבי זיתן על מגמות בשיווק בתשע"ג: להיות אמיתי זה ערך משמעותי שכולל העצמה, דיאלוג ואמון מול הלקוח.

 

פורסם באתר אייס ב-18.09.12

08 בApril 2013
()תגובות

הקרב החם על התה הקר

פיוז טי של קוקה קולה כבש את המדפים בתוך חודש וחצי. נסטי, המותג שנשאר מאחור, הוסר מהמדפים ואיבד עשרות אחוזים מנתח השוק שלו. אחרי החגים צפויה אסם-נסטלה להשיב מלחמה ולהשיק את נסטי בטעם חדש. בכירי איגוד השיווק הישראלי מנבאים מי ינצח בקרב בין המוצר למותג.
 

פורסם באתר דה מרקר  ב27.09.12

 
08 בApril 2013
()תגובות

הקרב על כיסם של הסטודנטים

זירת הבנקאות בשנה האחרונה, הינה זירה מעניינת שיוצאת במהלכים שיווקיים שונים משהכרנו בעבר

 

פורסם באתר איגוד השיווק הישראלי ב-03.12.12

08 בApril 2013
()תגובות

איך משווקים פוליטיקה? בחירות 2013

כל פוליטיקאי הוא מוצר. מוצר זקוק לשיווק מאורגן ומסודר - בניית אסטרטגיה: קביעת מטרות/ יעדים, קהלי מטרה ספציפיים ומוגדרים אליהם יש לפנות, בניית תקציב, גיבוש תוכנית שיווק לפי שלבים ותוכנית פעולה לתרחישים אפשריים וכמובן יישום - מיתוג ומיצוב עצמי.

 

פורסם בבלוג תפוז ב-30.12.12

08 בApril 2013
()תגובות

ללבני אין אמת מוצרית: 'התנועה' מותירה אותנו בערפל לגבי שאלות מהותיות

יועץ השיווק והאסטרטגיה אבי זיתן על הקמפיין של לבני: "החוויה של מפלגת התנועה היא מטושטשת. המסרים השיווקים של לבני מותירים אותנו מבולבלים"

 

פורסם באתר אייס ב-27.12.12
08 בApril 2013
()תגובות

המגננה נהפכה לאסטרטגיה: מהלכי השיווק הבולטים של 2012

שנת ההתפכחות שלאחר המחאה החברתית מאופיינת בחזרה למהלכים בסיסיים, ולא מתחכמים. המהלכים השיווקיים הבולטים של השנה החולפת התמקדו ביצירת ערך מוחשי ללקוח: גולן טלקום ו-HOT שמו בחזית את המחיר, בנק הפועלים החזיר כסף ללקוחותיו וסופר-פארם הציעה עוד קופונים והנחות למוצרים נבחרים.

 

פורסם  באתר דה מרקר ב- 02.1.13

08 בApril 2013
()תגובות

יצירת קהילות ונאמנות מותגית, המגמות שיובילו את השיווק בשנת 2013

אוהבים או לא - השינוי קורה, הוא כבר כאן. מותגים נמצאים בעיצומו של תהליך גיבוש זהות חדשה, כזאת שתציג לצרכן ערך מוסף חברתי, כזה שאינו מחיר, ותאפשר להם לזכות בליבו וכיסו.

 

פורסם  באתר סטטוס ifeel  ב-15.01.13

08 בApril 2013
()תגובות

הטעות השיווקית הגדולה של 2013

שנתיים לא פשוטות עברו על אנשי השיווק והמפרסמים. התעוררות מחאת הקוטג' ואחריה המחאה החברתית ערערו את השוק, ורוב המשווקים התכנסו בתוך עצמם, עצרו בצד לרגע, כדי לנסות ולהיערך מחדש.

 

מתוך כתבה  שפורסמה באתר onlife ב-16.1.13

 
04 בApril 2013
()תגובות

בחרו לפיד! בחרו נתניהו! בחרו ביסלי!

חברות מסחריות רבות ניסו לנצל את המומנטום של הבחירות והעלו קמפיינים ברוחן. האם הדבר סייע להן להתבלט מעל מותגים אחרים או שהצרכנים הישראלים מעדיפים אותנטיות - הן כשמדובר במועמדים לראשות הממשלה והן כשמדובר במותגים?

 

פורסם באתר איגוד השיווק הישראלי ב-23.01.13

 
04 בApril 2013
()תגובות

קמעונות מקוונת - המודל הישראלי

השיחה על קמעונות מקוונת מתקיימת כבר למעלה מעשור. שוב ושוב מדברים על "מהפכה" אמיתית שצפויה להתחולל בשוק, ממש בקרוב. אבל המהפכה מבוששת לבוא: מנתונים של סקר שנערך ביוני 2012 עולה
ש-3% בלבד מהצרכנים בישראל קונים באופן שוטף ברשתות הסופרים המקוונות, ו-17% התנסו בקנייה בעבר.

 

פורסם באתר איגוד השיווק הישראלי ב- 14.2.13

04 בApril 2013
()תגובות

מתפיחים את הקטגוריה

קמח השמרים של אסם עונה על הצורך של האופים לקצר תהליכים ולחסוך זמן, ומקרב את תחום האפייה בשמרים לבשלנים שלא העזו לגשת אליו בעבר. המוצר החדשני זכה להצלחה והגדיל ב-50% את שוק הקמחים המיוחדים

 

פורסם  באתר איגוד השיווק הישראלי ב- 14.3.13
 
04 בApril 2013
()תגובות