עוברים למינימליזם בשיווק, איך עושים את זה?

חמשת העקרונות המובילים של גישת המינימליזם:

Usp is king
1. Usp is king -  בשנים האחרונות האמת המוצרית היטשטשה בעקבות מיתוג רגשי ופנייה רגשית לצרכנים. עקרון usp is king, מתבסס על חזרה לאמת המוצרית תוך דגש על בידול מוצרי אמיתי, מיקוד ביתרון התחרותי המרכזי ויצירת ערך אמיתי לישראלי החדש.  
 
 
 
Choose your Battle
 
2. Choose your Battle - אומנות הויתור: ניהול חזית שיווקית מרכזית אחת בכל שנה (בחירה בסגמנט, מוצר, זירה או סקטור) תוך ויתור על היתר ואישור החזית עם קברניטי החברה. דרך החזית הזו ניתן יהיה לפרוץ לאחרות, אך המיקוד, הקשב, המאמצים, המשאבים והאנרגיות יופנו לחזית המרכזית.  
 
 
 
 
One Voice
 
3. One Voice - תקשורת שיווקית עקבית, עוצמתית וממוקדת: התמקדות במסר אחד וסביבו בניית מערך של מוצרים ושירותים / הצעות ערך. לדוגמא: "הכי טובה למשפחה" (כללית), "הכי טוב בבית" (בזק), "זה לא אנחנו זה התפוזים" (פריגת). החדרת המסר ע"י חזרתיות וקונסיסטנטיות, ויצירת ערך ללקוחות על בסיס המסר הזה. 
 
 
 
 
מיקוד בערוצים
 
4. מיקוד בערוצים – לא עוד מגע 24/7 או 360 בלקוח. בחירת האמצעים האפקטיביים ביותר והשקעת מרב האנרגיות והמשאבים בהם. וויתור על נוכחות כוללת, שאינה אפקטיבית, לטובת נוכחות במקומות בהם הלקוח מקשיב, מחפש אינטראקציה ורוצה לשמוע. באותם המקומות הנוכחות תהיה עוצמתית ויעילה. 
 
 
 
One paper , Sharp Slides
 
5. One paper , Sharp Slides -  המטרה היא לזקק את המסר עד שמגיעים לתוצר הכי נקי ומדויק. הכי פשוט וקל לייצר ערימות של מסמכים. הרבה יותר מורכב לבחור, לוותר, למקד. לשים את האצבע על העיקר ולשים בצד את הטפל.. אנחנו ממליצים על עמוד אחד. מעט שקפים. פוקוס ובהירות.

 

25 April 2013