סדנת אוקיינוס כחול

קים ומאובורן הציגו בשנת 2004 את שיטת "אוקיינוס כחול". לאחר מחקר בן שנים, הם הצליחו לזקק שיטה שמציעה חלופה לעידן התחרותי הנוכחי. ספרם של שני הפרופסורים מאונ' אינסיאד הפך לרב מכר עולמי ותורגם   למעל 40  שפות, והשיטה שפיתחו הפכה לכלי רב עוצמה, המשמש את החברות המובילות בעולם. המושג החדש   שטבעו- "אוקיינוס כחול", מהווה אנלוגיה לתיאור שוק פוטנציאלי רחב ועמוק, שטרם התגלה.

15 בApril 2013
()תגובות

צו גיוס לקוחות

בעידן של היום, הצרכן מצפה ממותגים וחברות שיחדשו וירגשו אותו... מותג שלא מרגש ומחדש לצרכן, סביר להניח שייזנח ויישאר מאחור.ההרצאה מציגה מגוון דוגמאות עדכניות לחדשנות  בתחום הגיוס והמכירות מהארץ ומהעולם.

15 בApril 2013
()תגובות

הפרדוקס הדיגיטלי

ההרצאה, עוסקת בהשפעות העידן הדיגיטלי על האסטרטגיה השיווקית של הארגון וחושפת את הפרדוקס הגדול ביותר בעידן זה: האם לזנוח את הקשר האישי עם הלקוח לטובת האמצעים הדיגיטליים
ההרצאה מציגה את הריחוק הפיזי מהלקוח מחד, ותחושת הקרבה למותג מאידך באמצעות  מספר case studies של ארגונים בארץ ובעולם שהתמודדו עם הפרדוקס הזה, במהלכים שונים ובתוצאות מפתיעות.

 

15 בApril 2013
()תגובות

מכירות או לא להיות

 

מכירה היא חלק מחיי היומיום שלנו. בכל אחד מתחומי החיים שלנו אנחנו מוכרים בין אם מוצרים ובין אם את עצמנו (בראיונות עבודה, לאנשים חדשים, לחברים, לבן הזוג..) לכן, חשוב שנדע כיצד לשווק ולמכור גם אם אנחנו לא אנשי מכירות...

ההרצאה מציגה את העקרונות למכירה מוצלחת, מעניקה כלים ליישום ומחברת את  המשתתפים לתהליך באמצעות דוגמאות מחיי היומיום.

במהלך ההרצאה משולבים טיפים להטמעת הכלים ולטיפול בהתנגדויות של לקוחות בדרך אפקטיבית ונכונה.

 

 

17 בApril 2013
()תגובות

be smart phone

מי מאיתנו לא מחזיק סמארטפון? מבלי ששמנו לב החלה מהפכה במגמה הצרכנית שלנו ורובנו ככולנו מחזיקים ביד מחשב, שלפעמים משמש אותנו גם לשיחות טלפון...                                 

ההרצאה עוסקת בהשפעת הסלולר על הצרכנים בהווה ובעתיד: נתוני מכירת סמארטפונים בעולם, גלישה באמצעותם, חשיבות התוכן והאפליקציות בעידן שלנו, שיווק מבוסס מיקום ועוד.

ההרצאה מעניקה כלים ודוגמאות ליצירת שיווק אפקטיבי המותאם למגמות הצרכניות הללו.

17 בApril 2013
()תגובות

לדעת לקוח

כל אחד מאיתנו הוא לקוח... לכן חשוב לתת שירות ראוי ללקוחות שלנו, לפחות כמו שאנחנו היינו מצפים לקבל.

הסדנא מתמקדת בלקוחות שלנו, מציגה מודלים לתהליך הקנייה, ניתוח התנהגות לאחר הקניה, ניהול הרגש מול הלקוח ודרכים לטיפול בלקוח המאוכזב

הסדנא, כוללת השתתפות של העובדים בסימולציות המתארות תרחישים אפשריים של שיחות עם לקוחות בהתאם לארגון,  מציגה את השירות בעידן הנוכחי ונותנת טיפים להפיכת השירות שאנו נותנים לגורם מכריע בקבלת החלטת הקנייה של הצרכן

18 בApril 2013
()תגובות

סודות המינימליזם

פילוסופים, אמנים ומעצבים מחפשים כבר מאות שנים את היסודות התמציתיים והמזוקקים ביותר של הרעיון. הם יוצאים למסע מאתגר למציאת אמת עירומה, חמקמקה, פשוטה ובעיקר נכונה. אלו שאכן מצליחים להסיר את הקליפות המיותרות, מגיעים לתוצרים עוצמתיים, עם מינימום רעש וצלצולים וללא אלמנטים ומסיחים מיותרים. רק אסתטיקה פשוטה ונקייה המורכבת ממספר קטן ככל האפשר של אלמנטים. אסתטיקה המתמודדת עם הטפל הסובב אותנו ומאפשרת להתמקד במהות הכנה והאמתית.

14 בApril 2013
()תגובות