פרדוקס השיווק הדיגיטלי

תובנות מכנס השיווק הדיגיטלי - 01.11.10

 
המהפכה הדיגיטלית כוללת התרחקות של המותג מהלקוח. אנשים כבר לא מכירים את האחות מקופ"ח או את הפקידה מהבנק. הפרדוקס הוא שככל שמתרחקים מהלקוח מגדילים את שביעות הרצון שלו. אין תורים ארוכים במוקדי השירות, אין המתנה ארוכה במוקדים טלפוניים. יש מענה זמין בכל רגע נתון.
 
אבי זיתן, יועץ שיווק ואסטרטגיה ניתח את האופן בו המהפכה הדיגיטלית נוגעת בלקוחות. "מותגים מצליחים להעלות שביעות רצון לא באמצעות קמפיינים אלא על ידי ייצור מענה לצרכים לא מסופקים", אמר זיתן, שנתן כדוגמא את המהלך של שירותי בריאות כללית שמציעה מרפאה וירטואלית המספקת: זימון תורים, ניהול תיק אישי ותוצאות בדיקות מעבדה. והן התייעצויות עם מומחים במייל ובפורומים ואפילו התייעצות עם רופא אונליין בשיחת וידאו אינטרנטית בשעה שהמרפאה סגורה.
15 April 2013