תספורת לקנדי קראש: כיצד עסקים קטנים יכולים לעוף קדימה עם קצת מעוף ויצירתיות

בארגונים הגדולים יש מחלקות שיווק, מנהלי שיווק וכלי שיווק מתקדמים. אבל מה קורה עם העסקים הקטנים? פעולות השיווק שעובדות בשביל ארגונים גדולים עושות עבודה מצויינת גם בשביל העסק הקטן. 

 

פורסם בכלכליסט 30.9.2014

 

 

30 בOctober 2014
()תגובות

קצפת? לא רק במילקי. למה הצרכן הישראלי מעדיף לשלם יותר

מחאת המילקי עדיין ברקע, אך נראה כי הצרכן הישראלי לפעמים בוחר דווקא לשלם יותר. כיצד מוצרים יקרים מצליחים להישאר בסל הקניה שלנו? 

 

ראיון ב'תכנית חיסכון' 

חדשות ערוץ 2

30 בOctober 2014
()תגובות

סדנת אוקיינוס כחול

קים ומאובורן הציגו בשנת 2004 את שיטת "אוקיינוס כחול". לאחר מחקר בן שנים, הם הצליחו לזקק שיטה שמציעה חלופה לעידן התחרותי הנוכחי. ספרם של שני הפרופסורים מאונ' אינסיאד הפך לרב מכר עולמי ותורגם   למעל 40  שפות, והשיטה שפיתחו הפכה לכלי רב עוצמה, המשמש את החברות המובילות בעולם. המושג החדש   שטבעו- "אוקיינוס כחול", מהווה אנלוגיה לתיאור שוק פוטנציאלי רחב ועמוק, שטרם התגלה.

15 בApril 2013
()תגובות

כתבו לנו

מייל: avi@avizeitan.co.il

טלפון: 052-4677900

14 בApril 2013
()תגובות